diumenge, 19 de setembre del 2010

Pedalada a Sarroca de Lleida

Un nombrós grup del CCE Almatret ens vam trobar a la Plaça Major d’Almatret, al voltant de les 8 del mati, uns amb més ressaca que d’altres, vam carregar les bicicletes i els equipatges i Francesc amb “el cotxe de línia” ens va portar fins a Sarroca de Lleida, punt de partida de la caminada a Utxesa i la ruta BTT.

El caminadors vam sortir puntuals a les 9 del matí des de la Plaça Major de Sarroca direcció a Utxesa, al començament una pujadeta i després tot pla fins a Utxesa, quant estàvem per la meitat del camí vam poder veure com criava una ovella. Al pantà d’Utxesa vam esmorzar i vam tornar cap al punt de partida tot vorejant el pantà, on vam trobar un cranc. Després d’un llarg camí pla varem fer una baixada que ens va portar just al Refugi dels Caçadors de Sarroca. En total van ser 16 Km.

Els ciclistes vam sortir de Sarroca passades les 9 del matí, per començar una ruta amb BTT pel Segrià Sud i les Garrigues, direcció Torrebesses, creuant la riera de la Vall Major per camins, guiats pels “sherpes” locals Agustí i Heribert, vam passar pel poble i vam seguir un altre camí direcció La Granadella, per fer un parell de trialeres i algun que altre senderonet. A la Granadella vam parar a esmorzar a “la Clemència” i després vam anar a Llardecans per la pista, i d’aquí direcció Sarroca per camins i corriols. Ens van sortir uns 45 Km, cal destacar que ningú es va fer mal, tot i que algú va tenir algun petit problema amb la bicicleta.

Una vegada tots reunits una altra vegada a Sarroca, vam anar a fer una visita cultural pel municipi on vam poder veure els safereigs i el castell. Tot seguit vam anar a dinar al “Hogar” on ens esperava un bon tiberi i amb la panxa plena ens vam dirigir a la pista poliesportiva. Allí vam disputar un divertit partit de futbol sala entre els equips de Sarroca de Lleida i Almatret, el resultat va ser de 2 – 1 a favor dels locals. Cal destacar l’actuació del porter del Sarroca i del reporter Carbonero.

Al voltant de les 6 de la tarda els esportistes d’Almatret van tornar amb “el cotxe de linia” cap al poble (a les 7 jugava el Barça, amb el mateix resultat que nosaltres), mentre les sarroquines i sarroquins van disputar un partit de voleibol.
En definitiva una diada perfecta.

SALUT, QUILOMETRES I PEDALS !!!