dissabte, 19 de febrer del 2011

Àger - Coll d’Ares - Congost Mont-Rebei - Corçà

A les 7 del matí ens vam trobar a la Plaça, Josep, Ignasi, Gerard i jo (Farrera), per marxar direcció a Àger a fer una ruta amb BTT.
Abans de els 10 i havent esmorzat una mica vam començar a pedalar cap al Coll d’Ares, passant per l’Observatori Astronòmic, uns 12 quilòmetres de ascensió per carretera.

Vam arribar al Mirador del Montsec i quina va ser la nostra sorpresa que vam trobar-ho tot nevat.
Vam pedalar uns 2 quilòmetres sobre la neu fins a Sant Alís, després vam donar mitja volta i vam baixar cap a Alsamora.
La carretera semblava del Rally de Montecarlo, tota nevada i gelada. Una passada !!!!!
Abans de la 1 de migdia ja estàvem a l’entrada del Congost, vam dinar una mica i a disfrutar pedalant per dintre del Congost de Mont-Rebei.

Al començament molt fang, la bici de Josep s’aguantava sola, però per dintre es podia circular mes o menys bé. De tant en tant la bici al coll o pel ramal però per viure l’experiència aixó era “lo de menos”.
Vam sortir del Congost, ens va començar a polvisquejar, i vam seguir el “senderonet” fins a l’ermita de La Pertusa, d’aquí la pista que va fins a Corçà i la carretera fins a Àger, en total uns 55 quilòmetres.

A les 4 de la tarda ja erem a Àger amb les bicis carregades de nou al cotxe i fent un refrigeri al bar.
Una experiència espectacular, en un sol dia, una pujada interminable, pedalar sobre la neu i el gel, fang que et deixava les rodes de la bici bloquejades, paisatges de pel.licula, un equip bestial i al final aigua i tot.
Com diuen al anunci això no té preu i “para todo lo demas Mastercard”.

Salut, quilòmetres, pedals i gassssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!